Äntligen fredag....

publicerat i Allmänt;
men va veckorna rasar iväg. Högt tempo denna veckan också, men idag så känner jag att jag vill ta det lugnt. Har väl inte hänt något speciellt denna veckan mer än vanligt...och tur är väl det. Jo jag pratade med Ninni i telefon igår och hade inte timmen varit sen så hade vi väl pratat ännu. Trevligt!!

Och husmusen är kvar. Igår när jag satt på toa på morgonen så såg jag att någon titta på mig och visst, det var den lilla musen.......att inte katten tar den? Ja jag bryr mig inte så mycket om den, bara den inte hittar på att föröka sig:)

Nä nu har jag suttit i morgonrock hela morgonen och nu får jag ta mig en dusch och sedan får vi se vad som händer. Men ikväll blir det lite gott att äta och lite vin kanske.


Kram ha en go fredag! Mumin



Snart så.......är jag där!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Härligt Mumin!Skönt att ha en resa att se fram emot. För oss blev det ingen höstresa i år.Så vi får väl vänta på våran tur till vårkanten som vanligt.

Men tänk att lilla husmusen lever än.Konstigt att inte katten har fått syn på den. Det låter riktigt gulligt när du säger att den sitter o tittar på dej.

Men jag förstår så väl att du inte vill ha fler av den.

Min hosta fortsätter och jag fick ingen spruta häromdagen heller.Ska kolla upp så jag inte har en infektion i kroppen först.

Ha en skön helg Mumin o bara vila! Kramelikram!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja snart är vi i värmen...Mmm längtar, men först fest!



Klänningen finns till beskådan nu..kramen

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nu är jag i klänningen..hihi

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag hade värsta bästa festen igår...underbart, kramen

Kommentera inlägget här :