I morgon

publicerat i Allmänt;
är det 30 år sedan Pippis och jag gick upp för altargången i Onsala Kyrka. Inte ett löv fanns på trädena och kallt så in i norden var det. Vi åkte häst och vagn till kyrkan och det frös på under kjolen ha ha

Jag har varit så jäkla förkyld så jag hade nästan krupp och ögonen och näsan har runnit så nu måste jag bli bättre tills i morgon.......men som Pippis säger...." får du lite varmt i dig så piggnar du nog till" Undrar vad han menar?:)) Varm choklad? Eller?

Ja det ska bli jätteroligt i morgon och vad jag hörde av ett samtal tidigare idag så har Pippis hittat på nåt....men jag vet inte vad det är jag bara anar.............


Sov gott sötnosar därute vi hörs på onsdag....då ska jag berätta......men inte allt ha ha

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hehe jag vet nog vad Pippis menar jag...



Hoppas ni fick det helt underbart..kram kram



PS vi vill höra allt DS

Kommentera inlägget här :