Fotomodellen har varit trött idag:)

publicerat i Allmänt;
Ja jag ska säga er att hela veckan har jag varit trött....nästan sjukligt trött....men igår så stålsatte jag mig inför modellandet och det var ju kul..........men jag trodde det var gratis.....man fick köpa bilderna om man ville efteråt, det var inget tvång men det är klart när man blir bra på korten vill man ju ha dem eller hur? Sminket och fotograferingen bjöd man på. Ja det var roligt......men jag har tänkt att alla blir ju ganska bra på kort om man blir uppstylade.....så nu när jag ser någon fotomodell i tidningen så tänker jag så här: Jaha och hur mycket smink och retuschering har dem inte lagt på den människan för att bli så vacker?? Hon är nog en likadan häxa som jag är när väckarklockan ringer ha ha.

Jag tittade ut förut och såg en stor stor måne som lyser över min hjässa........det är den förbaskade planeten som spökar!! Jag blir jättekonstig när det är fullmåne........sover konstigt och känner mig lite deppad och orkeslös. Har ni problem med det också? Mångalen har man väl hört talas om:)) Varför är det så?? Någon som vet?

Nä nu ska jag gå och lägga mig med katten. I morgon kommer Anticimex och gör sin årliga kontroll av huset så det gäller att vara uppe i tid.

Mångalen eller inte.....sov gott därute! Kram Mumin


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du så snygg du är.

vilka finakort verkligen bra

Trrött det är bara förnamnet just nu och jag som brukar ha sådan energi,

kramelikram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag är mångalen jag med..vet faktiskt inte vad det beror på!



Nää jag solade inte ute igår så varmt var det inte, jag la mig i ett solarium.

Sköön avslappning är vad det är..men jag gör det itne ofta, är ju inte så bra.



Var korten dyra? Klart att alla på bild är retuscherade mer eller mindre.



Ha en bra dag..kramen

Kommentera inlägget här :