Våtvästtränat....

publicerat i Allmänt;
har jag gjort. Jisses Amalia..........en 20 åring som körde livet av mig ha ha. Men så jäkla effektivt. Även att jag tränar mycket så känns det så där riktigt härligt efteråt...en genomgång av hela kroppen in i minsta muskel. Kanon! Och mitt knä mådde ju bra av detta....men jag måste erkänna att stället var lite sunkigt....en del dofter av svett och lite konstiga typer faktiskt så det vete katten om jag inte ska pröva inne på Valhallabadet istället. Ja ja jag gör ju mina små utflykter för mig själv och tycker det är roligt. Har inte alls ont av det, och jag njuter av att inte ha någon att ta hänsyn till. Sån e jag:))

Förresten har kommer ni ihåg det här, 7 juni ett år sedan bloggträffen och jag vill påminna om en ny i september. Här kommer idel glada damer i repris. Kram och ha en god natt! Mumin



Dessa tre damer hade något jätteroligt att skratta åt tror jag.........härlig bild:)



Ölen i högsta hugg och något spännande att lyssna på tror jag....



Den rosa bloggerskan ha ha ha


Tänk vilka fina bilder det kommer bli i år...så fantastiska ni är att fota allihopa. Tjing och på återseende

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hajade till först..men är det itne jag där på bilden..haha



Ohhh va brun jag var...nu är man blek och genomskinlig.

Härliga bilder och det var kul även om kvällen tog slut alldeles för fort.



Vad i herrans namn är våtvästträning??



bilden på dig är bara för läcker...puss&kram

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Nu så kom jag ihåg dina lösen.. lite svårt det där när jag byter blogg som jag gjort nu.. stor, liten bokstav;-)

Kul du hittar på lite runt dig.. det där mår du säkert bra av Mumin.. ni ser ut att ha det kuligt i tantagänget;-)

Ha de gott o du Lillemor.. går du i högklackat;-)

Kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh du härliga Mumin, vad du grejar o står i o provar på saker som jag aldrig hört talas om! Skönt att du mår bra! Härlig bild på dej och dom andra också. Ha en skön dag! Kramkram!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hahaha!

Visst hade vi kul Det tog ett tag innan jag förstod att det var mig själv jag såg. September ja jag har övertalat mannen att vi ska på bokmässan i år så nog hinner jag med en bloggträff Två flugor på smällen, hihihi!

kramTingeling

Kommentera inlägget här :