Sovit som en stock....

publicerat i Allmänt;
har jag gjort i eftermiddags. Lördagen tilbringades i baren med våra goda grannar och man hade lite "ont i håret" igår det måste jag erkänna. Idag har jag tagit det lugnt, vart hos akupunktören och jag blev så trött efteråt så jag bara gick och slagga och sov som en stock i 2 timmar. Såna här dagar behöver man verkligen....jag har ju inte legat på latsidan på länge och nu skulle det inte sitta dumt med en resa till främmande land.......men det är mycket som ska fixas på hemmaplan nu när svärmors hus ska tömmas och säljas så det får väl bli efteråt kantänka....men drömma kan man ju alltid. Ha det så gott! Kram Mumin



Såhär skulle jag kunna tänka mig:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Klart ni ska resa...det kan ni behöva båda två!



Var rädd om dig..kramen

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hallo och godmorgon ja du ligger säkert i sängen och gonar dig fortfarande.



Här sitter jag och är görtrött jag hade gärna sovit några timmar till.



Kram krma

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag längtar så till vi sk resa bort nu är det br 8 veckor kvar

Klart ni ska resa krm Tingeling

Kommentera inlägget här :