Nu är jag ljus i håret....

publicerat i Allmänt;
ja det blev nästan vitt ha ha.......jag får väl sätta in någon EGO bild i morgon kanske:) Lille Gustav har varit här och han är så fruktansvärt rolig, skrattar ihjäl sig när man gör massa ljud......gullegrisen..........sen var vi på en promenad och näsan blev alldeles röd på den lille herrn och han sov så gott.

Dottern tyckte nog det var roligt att gå omkring där hon har gått sen hon var liten tös och hon tyckte det hade förändrat sig lite grann. Sen höll jag på att skratta ihjäl mig när hon berättade att  när hon och hennes kompis skulle gå till skolan så hittade dem en såndär sandlåda ni vet för gatukontorets gubbar och då hade dem tyckt det vart så synd om alla pensionärer som skulle gå uppför backen så dem sandade hela trottoaren själva med påföljd att dem kom en halvtimme försent till skolan..........:):):) Gulligt gjort faktiskt och väldigt roligt.

Vet ni vad jag ska göra ikväll? Jo jag har blivit så sugen på att vattenträna, så idag kl 19 ska jag på våtvästgympa i Frölunda simhall. Ska bli spännande och se hur där är ( om jag hittar dit) Påhittig? Ja det kan man säga. Inga döa punkter här inte. Kram ha en trevlig kväll. Mumin



Hej och hå på mormors golv:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du är ju inte still en sekund ens.

Jag blir julite avis på dig, jag önskar jaghade sådan energi till träning. maken och jag tarväl våran kvällsrunda och pratar ihop oss.

Igår kväll pratade vi om semestern och lite ideer om den. Jagskulle vilja åka till Gotland några dagari sommer

Så söt hanär lille Gustaf

kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du är ju inte still en sekund ens.

Jag blir julite avis på dig, jag önskar jaghade sådan energi till träning. maken och jag tarväl våran kvällsrunda och pratar ihop oss.

Igår kväll pratade vi om semestern och lite ideer om den. Jagskulle vilja åka till Gotland några dagari sommer

Så söt hanär lille Gustaf

kram Tingeling

Kommentera inlägget här :