Mycket att göra....

publicerat i Allmänt;
svärmor ska in på hem äntligen...skönt för henne och för oss....men nu börjar arbetet med flytt........Hon ska in på hemmet på söndag och sedan blir det till att tömma hennes hem.....och sälja huset......jisses vilket jobb. I det huset finns så mycket saker så jag bävar. Men skönt för henne att komma till ett boende till slut efter allt tjat och gråt och tandagnisslan. Nu känner jag att jag har fått "betala" tillbaka för all hjälp när barna var små och det känns bra.

Kommer kanske inte att hinna blogga så mycket på några dagar, men ni får ha det så gott och jag tänker på er!

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Så skönt att hon får lite trygghet. Och skönt för er att veta att hon är omhändertagen.

Av erfarenhet vet jag dock att det finns risk att hon blir ännu mer förvirrad och till en början blir väldigt misstänksam och paranoid. Hoppas det inte blir så i detta fall, men om det händer så måste du komma ihåg att det är sjukdomen som talar - inte din svärmor. Man får inte ta det personligt (fast et är ju lättare sagt än gjort).

2:a kommentar, skriven , av Hundlund!:

Tackar än en gång för den Superba maten jag intog i dag!!!!!!

Lasse& Lovis!!!!!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va skö nt för er men vilket jobb ni har framför er.



Förstår att du inte kommer att vara vid bloggen..var rädd om dig, kramen

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Skönt att det ordnat sig. Men jag förstår att ni har en hel del jobb att ta itu med. Kram jag ska tänka på er när jag sitter här alldeles ledig och njuter ett glas vin :). Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en toppenhelg...kram kram

6:e kommentar, skriven , av Helena:

Ja då har ni att göra ett tag framöver.

Ha en härlig helg vännen!

Kram

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ha en trevlig helg!

kram Tingeling

8:e kommentar, skriven , av Nalle:

Så bra att det löst sig på det sättet med svärmor. Men reaktionen från henne kan komma efter. Ta inte i för mycket så du jobbar ihjäl dig nu. Kram Nalle

Kommentera inlägget här :