Jag fattar inte.....

publicerat i Allmänt;
att jag har så mycket att göra!! Hur skulle det vara om jag jobbade också??? Jag tycker jag handlar jämt och jäklar va dyrt allting är nuförtiden. Ha ha den där vårsolen som var igår är just nu puts väck och idag är det vinter igen, snöar som bara den, nä nu är jag trött på det här, jag vill sitta i trägårn med en kopp kaffe och njuta av vårsolen.

Ikväll är det intensivgympa, känner mig helt död, men bara jag kommer dit så ordnar det sig.

Kram ha det gott!



Sommaren 2008.....kristallklart vatten och 22 grader varmt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja du grejar och grejar..hur går det med svärmor??



Är hon dement?? Tänk att du också läntar efter sol&värme.



Ha det..kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag fattar inte vad jag får allt ifrån:) Javisst är hon dement svärmor....igår låg hon som en fågelunge när Pippis var hos henne...usch och fy.....ja nu får det bli varmt och skönt!! Kram på dig! Mumin

3:e kommentar, skriven , av Gösta!!:

Nu börjar det våras ordentligt härnere men det är klart inatt hade vi minusgrader, så än håller sig vintern i sitt grepp.Ingen snö heller,solsken!!!!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gösta: Du bara skojar...du är väl insnöad där uppe i skogen din j-a snögubbe:)) Kram Mumin

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Sommar ochvärme härligt!!!

Idaggör jag inte mycket slöar lite och visst har jag energi men bara när jag själv vill kram Tingeling

6:e kommentar, skriven , av Kersi:

jag hoppas att du överlevde gympan. Även om det är snö hos dig också så kan jag meddela att på Gotland blommar vårblommorna så kanske att den faktiskt är på väg, våren.

Kommentera inlägget här :