Full rulle idag också....

publicerat i Allmänt;
Morgonen tillbringades med Günther. Hans pappa skulle fylla i sina tatueringar så vovven fick vara med farmor. Men en sån lortgris som stapplade innanför dörren, det var som om han varit i en leråker så det blev bara till att dammsuga och tvätta golvena fastän jag varken ville eller inte. Sen pinkade han in ett revir i källaren........jag tror att Stolla varit där så då skulle han väl markera på nåt sätt. Ja det var ju bra i o för sig......så fick jag tvättat det förhänget också:)
Sen lattjade vi lite och var ute och kissa och sen så låg han i källaren och väntade på sin husse.

Helghandlat har jag gjort också och lagat middag till Pippis och sonen.....nåt som irriterar mig är att alla ska vara i köket när jag lagar mat. Dem brer ut sig med tidningar och andra saker och då blir jag faktiskt arg....grrr........

Nä i kväll blir det ett intesivpass i gymmet och sen i morgon tror jag att jag ska ha lite helg för på lördag kommer mormors lille goding och ligger över.

Ja jag är inte mycket för EGO bilder, men jag får väl visa mitt nyslingade hår. Nu är det ljust och precis så vill jag ha det.

Kram ha en go kväll! Mumin



Såhär kan man ha håret i page......................



Fast jag trivs bäst så här.......det andra liknar ju en liten skolfröken ha ha. Tjing på gensyn som de säger i Danmark

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Snygg i båda! Ska snart påminna om bloggträff.

Kramar Nalle

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jättefint!!!

Kram Tingeling

Kommentera inlägget här :