Fredag morgon....

publicerat i Allmänt;

Härligt!! Igår kväll efter gympan hade Pippis gjort mackor och vi satt och åt och tjötade om ditt och datt. Sen gick jag ner i baren och tog mig 2 glas vin och tittade på Robert Gustavsson på video. Herregud den mannen, vad får han allt ifrån? ha ha jag jag hade en trevlig stund därnere med levande ljus och lite mörk choklad. Pippis tittade på sina 900 kanaler som han har skaffat sig......den mannen får snart liggsår av allt TV tittande:))

Idag ska jag bara bädda rent i sängarna och sen ska jag ha lite ledig tid och gå omkring och pyssla och bara vara. Nu är det slutgympat för denna veckan och i morgon kommer Gustav, så still lär jag nog inte vara denna helgen..........

Kram ni får ha en trevlig helg! Mumin



Mormor och morfars gullegris:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersi:

Kkan väll tänka att det blir full fart i helgen. Jag har ett gympa pass kvar ska gå strax men först en tur ner till tvättstugan. Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Låter som en trevlig dag...vi ska väl gå och handla lite, det ekar tomt i kylen.



Vin i baren låter så gött! Ska inte du ta och tatuera in en muminmamma på kroppen??



Ha det gott..kramen

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hello donnan...vad händer idag då??



Kram krma

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Men å så lik morfar han är den lille!

Du, Mumin, vart har Sylvia tagit vägen? Vet du? Hittar inte hennes blogg. Allt händer bara man vänder ryggen bort ett tag:))

Vet inte heller varför din kommentar flög iväg från min blogg. Borta! Mina med, så du är i gott sällskap:))

Kram Nalle

5:e kommentar, skriven , av Helena:

Så söt han är lille Gustav.

Jag tror att du redan sagt att kortet kommit fram men eftersom jag har så dåligt minne så frågar jag ändå.=)

Ha en skön dag vännen!

Kram

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hallååååååååååååååååå!!



Var är Mumin?? Kram kram

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag tittar in en snabbis och kollar läget här. Men ingen hemma tror jag! Hoppas allt är bra med dig!

Lillponken är såå jättesöt! Kanske han har kört slut på momma o moffa!

Du måste hålla tummarna att jag kommer iväg på min efterlängtade resa. Jag är lite halvdålig förstår du.Äter medicin sen fredagkväll. Ska ringa om mera i morgon, att ha med i beredskap!Inte alls kul att det här kommer precis nu några dagar innan avresan.

Men hoppas verkligen att det går!

Ha en fin kväll Mumin!Kramis!

8:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Samma här Mumin.. mannen är en riktig soffliggare.. zappa dt kan han som ingen ann;-)

Lille Gustav växer ser jag.. hur gammal är han nu.. vi fick en liten guldklimp här igår.. mannens dotter fick en pojke..

Ha de fint o gulla på..

Kramar

9:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Tittar in och säger hej då till dej! Hoppas allt är bra med dej! I morgon sticker jag iväg, till Stockholm, vi sover över på hotell..för planet går supertidigt onsd.morgon.

Ha det så bra nu medan jag är borta! Vi ses om tre veckor! Många Varma Kramar från/Gunvor!

Kommentera inlägget här :