Äntligen fredag

publicerat i Allmänt;

Ja här sitter jag bland tusen papper......svärmor var duktig på att hålla ordning i skåp och städade fint men när det gäller papper var hon inte lika bra, men man kan inte kunna allt........jag har inte hört ifrån "gamarna" i farmors hus, dem håller väl på och tömmer utav bara den....ja jag skiter i vicket....det är inte jag som ska ärva, men ändå är jag inblandad:((

Igår var en jättehärlig dag, jag gjorde fint härhemma och var och handlade och sen mitt intensivgympapass.....och jag som trodde jag skulle dö i förrgår ha ha.

Nu har jag gjort en jättegod middag med fläskfilégryta och klyftpotatis och i efterrätt lite våfflor. Ska ta mig ett glas rött till detta hade jag tänkt, det tycker jag jag är värd..... och sen är det ju final i Lets Dance i kväll så det får man väl titta på.

Pippis åker till Tyskland i natt med en kompis.....det är dags att bunkra upp för baren:)) Kram ha en go kväll! Mumin


Jag bara måste ju avsluta med Gustav......han är ju bara för go den lille mannen.....


Morfars gamla keps har jag på mig:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Ett glas rött låter inte fel. jag ska nog ta en whiskey (jag som inte gillar det) men helt i medicinskt syfte. Känner mig lika usel som vädret. Ingen träning blev det idag. Njut av din kväll. Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hej gumsan...va skönt att du verkar må bättre!



Ja skit du i vilket...låt gamarna hållas!

Det blir bara jobbigt och energikrävande.



Ett glas rött tog jag..men det var inget gott..haha så Anders var snäll och gick ner och köpte vitt till mig.

Gustav är så söt så söt



Puss puss

3:e kommentar, skriven , av tingeling:

Så söt han är lilla Gustav men det är ju inte konstigt med sådana gener.

Skit inte i gamarna utan skit på dem istället

Ha det gott kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hello darling....har du drunknat i alla papper??



Har maken kommit hem med en massa godsaker till baren??



Ha en goooo lördag.kram kram



Kommentera inlägget här :