Tjenare moss allihopa

publicerat i Allmänt;
Jisses va tiden går..........fullt upp med allt och alla....men nu är det ju sommar....juni och snart har ni väl semester ni som jobbar? Igår var jag och träna....det var en vecka sedan och jag får abstinens ha ha så jag tog i med 2 timmars pass så idag har jag lite ont i kroppen. Usch sen har jag börjat med en ny sömnmedicin......fan finns ju inget som jag tål....blir ju helstirrig av den men sover, jo det gör jag så vilket är bäst??

Idag var jag hos svärmor och hälsade på. Jag hade köpt lite kläder till henne och hon blev så glad så glad. Stackarn det är inte mycket med henne.....det går utför med en rasande fart. Sen var jag och handlade i en sån där superbra affär som har allt...fräscht och fint........sen var det middagsdags och jag gjorde en pastagratäng som gick hem hos mina pöjkar ha ha. Sonen fick med sig hem så då är det bra betyg. Jag försöker gå in på nätet och kolla lite på annorlunda recept, det är rätt kul faktiskt!

Idag är det sista programmet av Rent hus......suck......jag älskar dem där två damerna.....men det är klart har man städfobi kan man ju få spader.....ibland så tänker man att jäklar det har jag inte gjort på länge, typ gjort rent i tvättmaskinens skrymslen:))

Nä lite sommarbilder får ni här. Kram och ha det så gott! Mumin



Just det, prästkragen blommar för fullt:)) Liksom mina jordgubbar......

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Joo du..tänk att det är sommar nu! Fast det känns inte så i dag. Inte alls varmt o skönt som förra veckan. Men jag har haft jobb utomhus så jackan har varit på hela dagen. Va snäll du är som köper kläder åt svärmor.Och gympat har du också gjort.

Men du jag tänker fuska med min sommarstädning. Bara byta några gardiner o friska upp lite.. till midsommar får det bli.

Tänk när jag var i Stockholm hos dottern, så hade min käre man anlitat en fönsterputsare som hade putsat alla mina fönster i hela huset, på alla sidor. Det var väl gulligt! Så nu kan jag verkligen få fuskstäda lite. Nu har orken kommit tillbaka också och jag känner mej pigg o alert.Det är så skönt!

Ha det bra.Kram!

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Mossamossa på dig. Tack för hälsningen. Allt är bra.

Har tappat lite av bloggandet. Dels för att datorn är så himla trög. Jo, jag har gnällt över den förut, men....dags för en ny.

I helgen är det vernissage.Synd att du inte kan komma till mig och kika. Jag har musiktema denna gång.Ställer ut med två av mina konstnärsvänner.

Sedan är det mycket annat på G. Kuliga saker.

Ha det gott kära Mumin. Jag SKA skriva nåt nytt hos mig. Jorå, det ska jag:))))Lovar.

Kram Nalle



3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag har aldrig sett programme men jag kantro att det är kul omman gillar att städa,lite att bita i men jag har det ganska ostädat här hemma just nu

Nu går all energi åt min lilla studentska För nästa vecka springer hon ut Ha det gott kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej vännen!



Usch klarar inte av damerna i Rent Hus..haha

Sen får jag ångest över alla bakterieodlingar dom tar..RYS!!



Vad du är goo mot din svärmor vilken tur att hon fick just dig som svärdotter.



Jag har ett bra tips när det gäller potatisgratäng..kan mejla dig om du vill...puss&kram

Kommentera inlägget här :