Pippi

publicerat i Allmänt;
Långstrump......javisst hon lyfte skrot hon:) Det har jag gjort nu. Har ökat med 2 kg på varje arm denna terminen.....men det där förbaskade gäddhänget är kvar, men det får jag nog leva med....skit samma....huvudsaken man är frisk och stark som Pippis brukar säga.

Idag på gymmet var det riktigt flamsigt...sådär ni vet när man är trött och skrattar åt allting, men kul är det. Det är min livlina det där gymmet. Jag fullkomligt älskar det där stället....

Idag har Gustav varit här igen. Vi satt ute på gräsmattan han och jag och det tyckte han var roligt.........sen hade jag på musik och han kan "headbanga" ni vet som dem gör ungdomarna när dem rappar ha ha...för roligt....men sen var pojken trött och fick åka hem med mamma.

Och nu är mormor trött också.......det är såhär det är att vara 55+......förresten fick min första tantvarning idag av dottern. Jag hade köpt ett par byxor med paljetter och resår i midjan. Är det till farmor sa hon? Nä..............:))


Kram Mumin

Ps förresten "headbanga" gör man nog inte när man rappar.....där ser ni....tant Mumin talar:)) DS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hello tjusiga tanten..hehe!!



Nää headbanga är nog till hårdrock!! Om du tittar riktigt noga på kortet på sonen så ser du tre nollor i 2006 haha



Ha det gott..kramen

Kommentera inlägget här :