Nu e det varmt hörrni.....

publicerat i Allmänt;
Puha nu börjar det bli över 25 gradersstrecket, men jag klagar inte. Det är skönt när det är varmt, men det får inte bli olidligt.

Idag har jag och dottern varit med Gustav i Slottskogen. Vacker oas inne i Göteborg och en massa roliga djur att titta på.

Gustav var väl sådär intresserad, men han fick fart när det vankades fika och mat:) Och nu så går han nästan alldeles själv......skit också jag tog en massa kort men jag hade Pippis kamera och det funkar inte riktigt att få in bilderna i datorn.

Jag får väl fråga sonen när han kommer förbi härnäst......

Gustav fick en såndär "vinneleka" om ni vet vad det är med massa snurror på och det tyckte han var kul.

I morgon har vi bestämt bad nere i Åsaviken där dottern bor, då ska jag försöka sola mig lite grann, tycker jag är en blekfis fortfarande, men jag har såna där "tattargener" så så fort jag börjar sola så blir jag brun:)

Kram ha det gott i värmen.......men nu är jag lite som krösaMaja.......detta bådar inte gott till semestern.....men vi tar en dag i taget.

Kommentera inlägget här :