Kämpar på.....

publicerat i Allmänt;
gör jag. Trappar ner med min medicin och det är lite jobbigt....men jag får ta det för vad det är. Igår var jag och gympade och idag har jag en tvättkorg från sonen att ta tag i. Sen har jag midsommarhandlat......jordgubbarna är dyra hörrni.....men det måste man ju ha eller hur?

Solen skiner för fullt men i morgon ska det visst bli sämre väder. I morgon ska jag gå på midsommar spinning och sen är det ju midsommarafton och då går vi över till grannen. Vi brukar ha kul ihop och hoppas det blir lika trevligt som alla andra år vi firar.......Gustav har förresten börjat att gå....den lille krabaten....nä nu ska jag vila mig lite, en liten eftermiddagsnap vore väl inte dumt? Ps förresten jag köpte dem där shortsen.....nu fattas bara solbrännan ha ha

Kram ha det gott! Mumin



Herr pilleman..........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jäklars vilka snygga skor du har köpt...jag köpte nya shorts igår tråkiga svarta men sköna och solbränna har jag redan, bättrade på den idag.



Jippi Mumin att du äntligen får hjälp med sömnen...nu ska du se att du blir ännu starkare.

Duktig är du med gymmet...jag har inte satt min fot där sen i feb..haha



Men jag går promenader, cyklar och kör med min Pilatusboll och lyfter ungar!



kram kram

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha det gött på gymmet i morrn!Ta inte ut dej så du inte orkar fira midsommar!Gullig pilleman!

Ha en fin midsommarhelg!Kramkram!

Kommentera inlägget här :