Helgen

publicerat i Allmänt;

tillbringades med en ljuvlig krabat vid namn Gustav:) Han var så snäll och han älskar ju att äta och det gillar jag ha ha.
Lördagen blev lugn, en hemmakväll framför TV:n med maken och vi tittade på fotboll men det kunde ju kvitta. Sverige förlorade ju i alla fall:((

Sen var det lite trassel, en mus kom in genom kattlluckan och Pippis bankade och jagade den stackars musen så då vaknade naturligtvis gossebarnet. Då fick han sova jämte mormor och morfar och det är ju bara så gott:)) Man blir liksom lugn på nåt sätt, jag vet inte hur jag ska förklara det men jag sov så gott jämte den där lille krabaten.

I går var vi ute och gick och jag lärde Gustav att man skall heja på alla bilar så där satt han och vinka:))

Men vi var trötta i går kväll jag och Pippis, man är ju inte 30 längre, men jag tycker vi hänger med rätt bra. Tog ett glas vin i soffan och sen dalade vi av i sängen vid 10 tiden och tänk jag sov gott i natt med. Det hör ju till ovanligheterna så idag är jag riktigt pigg.

Har varit hos frissan och klippt mig sen klippte jag gräset och bilen tvättades också. Jag kan känna idag att är det så här det är att vara frisk? Jisses va härligt i så fall.......men jag ropar inte hej ännu men jag njuter varje sekund jag får må bra:)


Stackars lille Gustav hade ramlat ut från altandörren hemma i Åsa så han var rejält skrapad den stackarn.

Nä nu ska jag göra fläskfilégryta till middag och sen kommer revisorn igen.

Kram Mumin



Nationaldagen och kampen mellan Sverige och Danmark:))



Lite blåslagen....men gul och blå i alla fall:)



Dem här vackra liljorna har slagit ut...men tyvärr är dem över på en vecka

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Oj, då stackars lilla Gustav! De kan trilla rätt ofta i den åldern men är ju mjuka i kroppen så det går för det mesta bra. Kanske dags för hjälm?

De där liljorna är nog iris, tror jag, jättefina!

Ha en fortsatt bra vecka, kram!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Lilla söta Gustav slagit sig så stackarn!



men va stor han har blivit!! haha en Mus tog inte katten den??



Ha det gott Muminvän..kramen

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Så liten och redan en hängiven supporter!

Kommentera inlägget här :