Vilket väder......

publicerat i Allmänt;
Åskar och regnar och kvavt så huvudvärken sitter som en smäck........hur är det hos er? Vad jag läste i GP idag ska det inte bli något vidare väder framöver heller, skit också, jag som vill ut och bada.....ja ja man kan väl bada även att det regnar kanske, ha ha.

Idag har jag varit ute och flanerat i Mölndal. Köpte en spikmatta:) Har läst att det ska vara så bra, men det kanske bara är humbug, inte vet jag, men tron kan ju försätta berg säger dem som vet.

Idag är det fotbollsfest här i stan. IFK mot Israel. Det är ett fruktansvärt pådrag med poliser idag i stan och naturligtvis ska Pippis och sonen titta, så jag får vackert köra in dem till stan idag och även hämta dem, för det skall väl intagas lite bärs vad jag förstår. Ja ja det är bra det så har jag det tillgodo, ha ha man får inte vara dum.

I morgon kommer Gustav. Dottern och mågen ska städa för det är kalas på lördag. Många som kommer när 1 åringen skall firas. Ja barnkalas det har man ju haft och jädrans va jobbigt det var......fiskdamm och korv med bröd och tårta och ett hus som var fullständigt upp och nerpå efteråt. Jag gillar inte födelsedagskalas överhuvudtaget så det så:))

Nä om man ska ta och äta lite och spikmattan får jag nog prova ikväll.

Ha det gott! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja testa mattan och tala om vad du tycker..jag vill också ha en men maken tror det är rena skiten..haha



Såg att dom hade på Claes Olsson för 499 kr



Vi åker till Kroatien på lördag...yes sol igen!



Barnkalas guuuud såå trist! Vi hade på Mc Donalds och alla möjliga ställen så jag skulle slippa!



Ha det..kramen

Kommentera inlägget här :