Nu går det åt rätt håll

publicerat i Allmänt;
Äntligen känner jag mig på bättringsvägen. Peppar peppar, nu kan det väl inte bli värre än det har varit??
Har gjort en fiskgratäng med torsk och räkor och svamp och till det blir det väl lite vitt vin hade jag tänkt.
Gustav kommer hit idag med sin mamma, kanske dem ligger över för mågen är på galej.........

Vet inte men kanske att jag och Pippis tar en kryssning till Kiel i morgon....skulle vara jätteskönt som jag känner det idag. Härligt att känna igen sig igen!

Hoppas ni har det bra! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Låter alldeles utmärkt det..ja ta en kryssning!



Ha en fin lördagskväll och maten den lät smaskens..jag har en hel färsk kyckling i ugnen!



Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Härligt med kryssning man behöver ibland göra små utflykter kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Helena:

Men usch vad jobbigt du har haft det vännen.

Hoppas verkligen att det har vänt nu och att ni kommer iväg på en kryssning.

Sköt om dig!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Nalle:



Roligt att du känner dig bättre nu.

En kryssning kan göra susen.

Jag mailar dig en dag ang. bloggträffen. Är dags att påminna igen.

Jag har skickat mail till en del och påmint om den.

Ha det gott, sköt om dig

Kram Nalle

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Kom ni iväg??



Ha en fin dag..kramen

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men kära kära vän. Vad du har haft det jobbigt och jag som inte ens har vetat om det. Vi har ju varit i stugan o ingen dator har jag där. Men va skönt om du känner dej bättre nu då.Usch hur det kan bli med fel sorts medicin! Stackars er alla i familjen! Det känns ju jobbigt för alla en sån här gång. Men mest för dej!Stackars liten!Nu håller jag alla tummar att den nya medicinen är bra. Och så skickar jag dej varma kryapådej kramar!Puss o kram!

Kommentera inlägget här :