Mormor och farmorsdag

publicerat i Allmänt;
Har det varit idag. Gustav har hälsat på och Günther med respektive föräldrar. Det var ett jäkla trixande med vovven för han ville leka med Gustav så vi fick sätta upp staket emellan dem ha ha.

Men min käre Gud vad månde bliva av Herr Gustav Andersson? Idag var han på BVC och vägde sig och mätte sig och han är som en 1 åring fastän han bara är fem månader....men så ljuvlig...en riktig liten spjuver och han skrattar så gott. Det var längesen jag skrattade så hjärtligt, ni vet så man får ont i magen och inte kan sluta skratta och ju mer jag skrattade desto mer kiknade Gustav av skratt. I morgon ska han på babysim....ha ha va roligt.

Günther fick leka också när Gustav sov....då lekte farmor med grisen....favoritdjuret här hemma.....rolig grej...den nöffar när han biter i den men man kan bli smått tokig av den också:))

Sen var det iväg till mitt favvogympa och jag var sådär fnittrig ni vet så jag fick igång nästan hela gänget på gymmet. Ibland tänker jag att dem tror nog att jag "går på nåt" ha ha men se det gör jag inte.....jag bara är sådan.....

Nu har jag och Pippis druckit kvällskaffe så nu blir det väl lite räkenskaper att ta tag i......ja ha en go natt mina kära vänner och vad kul det verkar att folk är pigga på en bloggträff igen:)

Kram Mumin



Mormors träslev är gott att äta morotspuré på:)



Tänder på gång? :))



Jag e också bebis och vill leka...........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Javisst det är inte klokt vad de växer.. så söt han är lille Gustav.. Vår Tuva är 3½ månad nu och där ser man en viss skillnad oxså.. hon äter ju alltid.. eller ja.. glad i flaskan det är hon. Vi ska vara barnvakter för första gången på riktigt på lördag, då föräldrarna ska till Ikea.. ska bli kul och se hur det går.

Ha de finemangs och skratta på.. :-) Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ohh här fick man minsann en bagge..jo ja tackar ja!!



Guuud va söt han är den lille (ja fast det var han ju inte)



Jo man kan äta vad man vill..man sätter upp ett mål, jag tog sex kilo på tio veckor vilket betyder att jag får äta 1800 kalorier per dag..sen är det ju upp till mig vad jag väljer!

Man lägger först upp en profil, vad man väger och hur lång man är och så vikt och midjemått.



Lite att fixa med är det ju för man måste ju vara noga med att skriva i vad man äter, men det kommer man snabbt in i!

Om man sen tränar får man äta mer om man vill eller strunta i det!

Jag tycker det är bra för det är inga konstigheter.



Viktklubben finns på Aftonbladet..kramen

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Du har mejl....kram kram

Kommentera inlägget här :