Måndag

publicerat i Allmänt;

är en ganska skön dag....fast hímmel och pannkaka jag vaknade klockan fem av världens mardröm. Usch den var så hemsk så jag vill inte berätta. Sen tog jag tidningen och läste vad som händer i världen. Man måste ju vara ajour med världshändelserna eller hur?

Sen somnade jag till lite men nu har jag fyllt på mjölkförrådet och lite grann ni vet......

Nu är det snart dags för middag och Pippis och sonen störtar väl snart in....så på med det där grisförklädet igen:)

Sen är det hård spinning som gäller och därefter idrottsgalan på TV.

Ha det gott! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Usch för mardrömmar..



Hårdspinning....gäsp blev trött bara jag läste det...

haha!!



Ska träna i morrn eller på onsdag...grattis till viktminskningen..kramen

Kommentera inlägget här :