Lördag

publicerat i Allmänt;
sov länge idag men Pippis var uppe klockan 4 i natt för att åka och köpa vin odyl i Tyskland. Väntar hem honom snart. Kul och se vad han har köpt:) Sen har jag tränat i en och en halv timma så jag är lite mör idag men skönt är det.

Igår var jag och Pippis och beställde gardiner......å va fint det kommer att bli....med öljetter och allting...det var ett skitsnyggt tyg. Sen tog vi oss och åt på restaurang i går efter sömmerskebesöket och det var väldigt skönt att slippa laga mat:)

Nu har jag och sonen ätit tacos och lekt lite med Günther......just nu pöser vi i varsin soffa.....det är härligt det.

Kram ha en go kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Låter som om i har det riktigt gott där ni sitter och pöser. Ha en fortsatt trevlig helg.

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Jag har också tränat idag och gått med hunden en timme. Vi gör som ni sitter i var sin soffa och jäser. Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hade han med nåt spännande??



En och en halv timmeträning..duktigt jobbat. Ja till veckan tror jag nog att jag kan komma igång, viktklubben har gett resultat den här veckan..jippi!



Kram på dig

Kommentera inlägget här :