Livets efterrätt i bilder

publicerat i Allmänt;
För det första får jag tacka så mycket för alla fina kommentarer. Ni är jättesnälla. Idag är jag ganska trött och har sovit som en stock nu på eftermiddagen. Pippis har lagat mat, det var jättegott.

Igår var jag hos lille Gustav och han är bara så gooooo!! Ha ha en liten terrorist som mamma säger. Nu har han börjat upptäcka saker och ting och nere i munnen kommer två små sockerbitar:) Vi gick en härlig promenad igår och dottern lagade god thaisoppa som hon bjöd på.

Här får ni se mormors ögonsten i bilder.



Ljuvliga lille Gustav



Det är kul att byta blöjor:)



Ha ha va roligt att gå på promenad med mamma och mormor. Vilka barnvagnar dem har nuförtiden förresten, rena rama Rolls Roysen


Kram ha en go lördagskväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken liten sötnos!!!

Skönt med en eftermiddagslur jag är så himla pigg avmig är inne i en sådan period just nu.

Ha en trevlig kväll kram Tingeling



2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ps Glömde tacka för hejar ropen

Jag vet ju att du verkligen förstår mig i min kamp och man är ju väldig fokuserad och självupptagen under en sådan här period men det måste man annars blir det inget bra resultat.

Jag fick precis reda på att min löäkare kommer tillbaka till vår vårdcentral i mars ochhan sa ju åt mig i augusti att jag var tvungen att ta tag i mitt liv och vikt Sen åkte han till Spanien ochjobbade i ett halvår så nu ska det bli roligt att visa upp mig hos honom. TACK FÖR DITT STÖD

Kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Gösta!!:

Hej!!!Å HÅ!! Fanns det Barnvagnar när du var liten??? Hade dom uppfunnit Hjulet så tidigt???



G & L

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja du är verkligen värd att hejas på. Det är en stor bedrift att gå ner i vikt.Man blir ju så stolt över sig själv eller hur? Kram på dig! Mumin



Gösta: Du din j-vel.....jag är inte född på 1700-talet. Då kan vi snacka om barnvagnar....men det vet väl du hur det var då din gamle uv....du låg väl och längta efter modersmjölk innan du var född?:)) Kram Mumin

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Han är ju söt som socker...goding!



Härligt att du mår bättre...många fina kommentarer har du fått, vi är många som gillar dig underbara Mumin!

Fnissar åt Gösta...sicken en!!



Ha en skön söndag, puss&kram

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Tack mitt hjärtegull...det värmer! Kram Mumin

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Allt väl hoppas jag? Åhh va jag längtar när jag ser dina ljuvliga bilder på gullklimpen! Men jag kommer väl inte att få träffa mitt barnbarn så ofta, eftersom det är så långt emellan oss. Men det blir väl till att ta bussen ibland. Han ser för gosig ut Gustav!Sååå sööt!Kram o ha en fin söndag!Här vräker det ned snö. Har hållit på sen i går!

Kommentera inlägget här :