Grisförklädet och stringtrosor

publicerat i Allmänt;

har  förpassats ner till tvättkorgen....nu är det banne mig slut på "hotellfrukost" och massa middagsmat utav olika slag....jag är så trött på att laga mat så jag vet inte vad....men det är skönt att få bli serverad i morgon och sen är det vardag igen och det ska bli härligt tycker jag. Tre veckors ledighet har ju en del haft och det är väl skönt i o för sig men det skulle aldrig hålla i längden.

Günther ser mig som en stor fläskkotlett.....mmmmm Mumin och mat......fast jag tror att människor förknippar mig med mat också...har alltid varit mån om att alla ska äta och må bra....såvisst skämmer jag bort alla. Men det kanske blir så när man lagat mat sedan man var 14 år, fick ju lära mig tidigt att ta ansvar då min mamma gick bort tidigt och pappa skulle ha mat jämt och ständigt....men jag klagar inte...men jag är fruktansvärt trött på det om man säger så....

Nu till något helt annat.....just det stringtrosor:)) Hur i hela friden kan man använda sådana? Jag hade råkat köpa ett par som jag hittade och det var det roligaste och äckligaste jag haft på mig nån gång. Alltså det skär ju in i rompen som en kniv och det överflödiga fettet dallrar runt om på sidorna.....å snacka om bruna fläckar i byxorna.....nä fy farao tacka vet jag riktiga underbyxor som går långt upp på magen och skyler ändalyktan....usch jag kände mig riktigt billig i dem där ha ha men det var ju kul att prova.....ja jag är nog gammal har jag tänkt...men det vete katten om jag hade haft på mig nåt sånt även att jag vore 25 år ha ha.

Nä ha en go kväll på er och stringtrosorna har jag slängt:)) Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Jag har faktiskt inte heller haft stringtrosor. Tycker att det verkar så fruktansvärt obekvämt. Hellre rejäla doningar som täcker hela rumpan.

Kram, Fia

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag blir oxå så himla trött på att laga mat jämnt men makens mat( förlåt mig kära make men ) vill jag helst slippa och därför lagar jag hellre själv.

Så det är som du säger man har skämt bort dem.

Stringtrosr har jag inga men kan tänka mig att de måste var precis såsom dubeskriver helt hopplösa.

Ha en trevlig dag kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Haha va kul...jag behöver inte laga mat jämt, min kära make lagar lika ofta..skönt!



Men du stringtrosor är görbra när man har tajta kläder och man inte vill att trosan ska synas!

Men bäst är hipsters...såna har jag mest.



Men man är INTE sexig i stringtrosor..hihi



Ha en goooo dag, kramen

4:e kommentar, skriven , av Frida:

Jag är sexig i string-trosor! :) Haha

Kommentera inlägget här :