Grått och trist ute

publicerat i Allmänt;
är det....snön är väck och nu är det så där tråkigt igen......men jag och Pippis grejar och donar här hemma så nu blir det snart en sån ordning så vi hittar väl inte allt till slut ha ha.

Alla utspridda CD skivor är ihopplockade och ska sättas upp på väggen i källaren bredvid baren så det kommer att bli fint till slut.

Men va roligt att det verkar bli en bloggträff....några är ju redan intresserade...kul att få träffas igen.

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta innan middagen.


Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Fint det med lite cd-ordning, själv har vi alla våra prydligt i två cd-hyllor, men herre min ge vi hittar inte där.. ingen ordning alls;-)

Ha de fint i Götet.. ingen snö här heller nu.

Kramar o ha de fint.

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Fint det med lite cd-ordning, själv har vi alla våra prydligt i två cd-hyllor, men herre min ge vi hittar inte där.. ingen ordning alls;-)

Ha de fint i Götet.. ingen snö här heller nu.

Kramar o ha de fint.

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

sätter ni upp spikar över hela väggen och trär upp CD-skivorna..hehe??



Ha en bra dag vännen,kramen

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ny bakgrund eller hur?? Snyggt!

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Jättekul med en blogg-träff i Göteborg i samband med bokmässan. Jag kommer! Slår nog två flugor i en smäll och lyxar till det på hotell. Får höra var ni andra tänker bo. Det är ju bra om det är rimligt pris på ett hotellrum. Lördagkväll låter som en bra kväll.

Ser fram emot ett besök i eran fina nya bar.

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hello igen..du har nåt att hämta hos mig..kramen

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men hallåå det var ju jag var tog namnet vägen??

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Du är väl värd awarden...ha en skön dag,kramen

9:e kommentar, skriven , av Helena:

Tack för baggen vännen!=)

Kul med en bloggträff.....synd att jag bor så långt ifrån.

Ha en skön kväll vännen min!

Kram

10:e kommentar, skriven , av Nalle:

Roligt med baggen, men det går inte att kommentera på det inlägget, därför gör jag det här.

Kram Kram

11:e kommentar, skriven , av Fia:

Jag skrattar här åt Ninnis kommentar. Det vore väl skoj med cd-skivor som glimrar längs hela väggarna?

Det går inte att kommentera på baggeinlägget, men du är värd en fin bagge. Det är så rart med människor med ett stort, varmt hjärta.

Kommentera inlägget här :