Godmorgon

publicerat i Allmänt;
Jisses va kallt det är.....det var längesen det var så kallt här nere på västkusten.....men ingen snö....men jag tror att det kommer faktiskt. Isarna har lagt sig, men jag skulle inte våga åka skridskor på dem ännu.

Igår var Gustav här med sin mamma och pappa och det är roligt att se hur han växer och utvecklas i rask takt. Han e för gullig!!

Idag ska jag ut och handla mat, nu sjunger det på sista versen i kylskåpet..........och i morgon är vi bjudna på Trettondagsfest i Borås...men det får bli det sista festandet på länge.....tycker inte det har varit annat än mat och dryck denna julen.

Nu får ni ha en skön söndag mina vänner! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jaha ännu en fest jag säger då det...



Ja här är det svinkalt, men Vänern ligger inte, förresten ger jag mig inte ut på isar...läskigt tycker jag när det knakar i isen...rys!



Ha det så kul ikväll..kramen

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

God fortsättning. Vi har kallt här med och lite, lite snö faktiskt. Inget att åka skidor på men lite vitt är det i alla fall. Kram

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Kallt men vackert och lite, lite snö. Strålande sol är det också.

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Först fungerade det inte sedan skrev jag igen och då kom båda med. Mystiskt.

5:e kommentar, skriven , av Kersti:

Först fungerade det inte sedan skrev jag igen och då kom båda med. Mystiskt.

Kommentera inlägget här :