Morrn morrn

publicerat i Allmänt;
Ja igår var jag väldigt grinig, det märker jag på när jag läser mitt förra inlägg, men ibland så tycker jag att alla "äter" på mig och då slår jag bakut förstår ni. Då blir ingenting bra......idag ska jag lämna tillbaka 2 saker jag köpte.....det var inte så dumt köpt i alla fall, faktiskt riktigt snyggt.....ha ha va tokig jag är.......

Nån resa har jag inte hittat ännu......kanske bäst det.........jag låter det gro lite...kan ju ta en restresa.....man behöver faktiskt inte jaga livet ur sig Mumin bara för att man kommit på en sak. Typiskt mig....så impulsiv så jag mår dåligt av det.....jag måste lugna ner mig och fånga dagen eller hur?


Nu får ni ha en go dag Kram Mumin




Uppdatering: Så här blev "stassen" tills på lördag



Riktigt tjusigt va???

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Det är svårt att leva i nuet.

Jag försöker i allafall göra det.=)

Ta det lugnt vännen och stressa inte!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Tack för att du bryr dig om, men du behöver inte vara orolig!



Snygg stass minsann du blir balens drottning, kramen

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja visst är det snyggt som du shoppat till lördagen.

Ja fånga dagen det är det rätta men det har jag hållt på att försöka göra hela livet men den springer så fort och precis när jag nästan fångat den slinker den vidare och det blir kväll

Ha det gott kramarTingeling

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Så snyggt!

Det är svårt att leva här och nu men med lite träning går det bättre.

Kommentera inlägget här :