Mormorsdag med Gustav

publicerat i Allmänt;
Idag har varit en underbar dag med barnbarnet och dottern. Vi gick i Gunneboskogen en härlig promenad och sedan så åt vi i kaffestugan. Mmmm riktigt härligt bitande väder och Gustav och mormor fick rosor på kinderna.

Här kommer min dag i en bildkavalkad



Här är dottern med en okänd häst utanför stallet i Gunnebo. Tänk vad gott det luktar med häst och snö:))



Tre gäss utanför stallet



Lanthandeln i bevarat skick men som museieföremål



Brr va kallt men mysigt att få åka vagnen.....



Inne i kaffestugan åt Gustav puré och jag och dottern åt ekologisk odlad mat



Ha ha jag och mormor på bild



Åsså gav hon mig en riktigt blöt puss.....va gott det var:))



Har ni sett vad vintervackert dem dukat upp i kaffestugan..... obs riktiga blommor!!



När vi kom hem var morbror hemma och han skoja med mig hela tiden.....och när han försvann blev jag jätteledsen......han sa att han ska lära mig massa tokigheter när jag blir större:))



Hej då alla snälla tanter och farbröder från Gustav och hans mormor för denna dagen.

Kram till er alla! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Hej hej lille Gustaf. Så söt du är.

Här finns det också hästar. Nästan så man tror ni är här.

Kramar Nalle

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Oj råkade stava ditt namn fel. Hoppas du har överseende med det lille charmtroll. Nalle

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Hej Nalle! Va roligt att du också har hästar att titta på:) och det gör inget om du stavar mitt namn fel för jag kan ju inte läsa ännu......Kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Mysigt mysigt..va synd att ni inte hade vår SOL!!

Ohh va stor han har blivit Gustav..söt som socker, men det visste du väl redan..hihi



Kram kram

5:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Åh, lylliga Dig som har en liten Gustav! Ge honom en stor blöt puss från mig nästa gång ni träffas!

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men du.. va fint du har gjort här då! Och vilken härlig dag du haft med Gustav o hans mamma. Jag längtar såå! Han är görsöt! Såå gullig i vagnen med vinterkläder. Va kul det ska bli att få köpa lite gulliga småkläder. Ha det såå gött Mumin o kram på dej!

7:e kommentar, skriven , av Fia:

Bara så du vet så sitter det en typ ungefär 50 mil från dig och är jätteavundsjuk på dig och din dag i solen med dottern och barnbarnet och mysigt fika! Kram från Fia

Kommentera inlägget här :