Jo men jag lever........

publicerat i Allmänt;
Det har varit hektiska dagar.......och igår var vi på Jerry Williams show på Rondo. Han är gooo den gamle gubben och att han orkar svänga omkring i en och en halv timme är fantaskiskt.

Maten var god men mycket snålt tilltaget så vi var faktiskt hungriga när vi gick därifrån. Så vi åkte hem till baren och satt och tjötade och åt pytt i panna och lite för mycket vin känns det som om jag stoppade i mig igår.......he he.......

Jag tog massa kort på Jerry och hans motorcyklar men när jag kom hem och skulle titta var dem puts väck......hmmm....

Men ni får nöja er med lite glada männsikor dels på Rondo och dels hemma i baren.

Kram Mumin



Två som har roligt:))



Ha ha vilket flin han lägger sig till med Pippis



Till sist lite dans i baren...jisses va tokig man är......

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hihi vilket party...var hade du gjort bilderna då hade du råkat radera dom??



Jerry Williams han är goo han..kramen

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hihi vad rolig du är.

En fartfylld efterfest härligt.

Jag blev så glad att läsa lite i din blogg kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Helena:

Haha ser ut som att du haft en härlig helg vännen.

Ha en skön kväll!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Ja du Mumin, jag har sett honom ett antal gånger.. den mannen kan ännu..

Konstigt han tyar, ingen ungdom precis längre, men å andra sidan brinner man för något som både han och du tycks göra så;-)

ha de gotti gott.. vi är inte äldre än vad vi gör oss till:-) Kramar

5:e kommentar, skriven , av Kersti:

Härligt att ni varit ute och roat er. Det behöver man sannerligen ibland. Så snygg du är i den fina tröjan. Kram

Kommentera inlägget här :