Intet nytt under solen.....

publicerat i Allmänt;
Här ligger jag fortfarande krasslig....är jag inte bra på torsdag så får jag nog gå till doktorn igen......å förresten jag hade inte gått upp 3 kilo....idag var det normalt igen ha ha.

Idag har jag inte gjort många knop...legat och läst och som vanligt lagat mat till gubbsen....men jag har ju mina favoritkompisar.....en kompis kommer varje dag och det är Günter.....så här go va han och ligga på i går kväll:))



mmmm va mjuk o go han e å ligga på:))



Mormors gullo......heja Frölunda:))



Gäsp........nu sitter hon här igen och skriver till alla tanter i Sverige....jag vill att hon ska gå och lägga sig med mig istället. Sagt och gjort nu går jag och vilar mig med min gosekatt:)) Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Han är ju för go lillgrabben!!!

Så snyggt du fått det här inne.

Du får nog gå till doktorn om du ite blir bättre så du inte går och drar på nåt bakteriellt

Krya på dig kramar Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Fortsätt att mysa med dina godingar!Kramar!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Tack ska du ha. Ja just nu inmundigar jag te och honung.....vet inte om det blir bättre men jag kan ju alltid prova. Kul att du tyckte här var fint. Kram på dig!



Gunvor: Ja jag myser just nu med katten:) Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Jovisst nu kom jag in:-) Ser skönt ut det där.. tror jag ska testa i morgon att lägga mig golvvägs;-)

Är du inte bra Mumin lella.. så tråkigt.

Du får vila o bara njuta av din lille här, katten som kan skriva hälsningar till alla de dina och så sug på en go hosttablett:-)

Kramar

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ha ha ja du att ligga på golvet är ganska hårt men en go huvudkudde hade jag. Nä fy farao vad jag är krasslig....lite te och honung blir det:) Kram på dig! Mumin

6:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

De är sega och långvariga nu för tiden, förkylningar menar jag. Men så goa djur ni har, underbar hund och katt! De brukar vara extra gosiga då man är krasslig. Krya på Dig!

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Där ser du att du inte hade gått upp i vikt..det var ju det jag sa!!



Usch är du sjukar än..va trist.



Goa bilder du lagt in...kryapådejkram

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ingegerd: Ja så in i norden segt...man blir ju vansinnig när det inte går över. Tack för hälsningen. Kram Mumin



Ninni: Ja jag är sjuker ännu, men i morgon ska jag till doktorn igen, kan inte ha det såhär. Tack vännen! Kram Mumin

Kommentera inlägget här :