Allt är såå tråkigt.....

publicerat i Allmänt;
Jag är fortfarande inte frisk. Känner mig så trött och nedstämd. Inget är roligt och jag har gått upp 3 kg när jag legat sjuk. Ja aptitet har det ju inte varit något fel på och 2 semlor har jag lyckats trycka i mig. Åsså ingen träning på det:(( Nä tråkigt är det rätta ordet och jag känner mig inte ens pigg att ta mig en promenad. Solen skiner ju inte heller här:((

Va roligt detta inlägget blev då........men nu ska tråkmånsen laga middag till Pippis och sonen.

Kram på er alla! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ånej då du har inte gått upp tre kilo,,.det är bara vätska är jag säker på så snabbt kan du inte gå upp.



Snart är du frisk igen..kram kram





2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Va duktig du var som kände till trappan på min bild. Helena svarade i mitt ställe och bekräftade att du hade rätt.



Du kommer igen snart Mumin..det måste ta lite tid för kroppen att ta igen sej,förstår du väl!! Och jag säger som Ninni..inte har du gått upp så snabbt!



Jag har börjat på en bra bok. Tycker du inte om att läsa? Väldigt bra tidsfördriv tills du blir pigg igen o kan börja leva rövare i träningslokalen.

Kryapådej nu o var rädd om kroppen.Kram!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur går det med dig???



Kram kram

Kommentera inlägget här :