Torsdag....

publicerat i Allmänt;
och jag känner mig lite seeeg idag. Vet ni det att sen jag kom hem från Kuba så har jag sovit som en stock. Hör varken telefoner eller annat och det utan sömnmedel......ja jag ropar inte hej ännu, men det är så härligt att få sova. Man mår ju mycket bättre på dagen....det var längesen jag sov så gott och hoppas det håller i sig!!

Idag ska jag putsa kristallkronor.......usch va det är tråkigt men det går ganska snabbt ändå....men det gäller att få ändan ur vagnen......

Sen ikväll blir det pulsjympa, jäklar va det är jobbigt, men fruktansvärt roligt.

Ha det gott därute! Kram Mumin



Denna ska putsas......Pippis och min bröllopspresent. Bakom den skymtar min andra takkrona som jag fick efter lång och trogen tjänst i kommunen.....den behövs putsas....men det vete katten...



Liksom denna....som jag ärvt från min pappa och mamma. Det var deras förlovningspresent 1940

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Det finns ju ett jättebra medel som man bara sprayar på..sen lägger man tidningar under och låter skiten rinna av!



Gympa..vad är det, haha Nu är jag lätt förkyld, hade tänkt mig en promenad ikväll men se det skiter jag i..kramen

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Oj, det var många prismor som ska fixas till hos dig. Men det är nog värt slitet, för det är så vackert när ljuset spelar i prismorna.

Kommentera inlägget här :