Lussekatter

publicerat i Allmänt;
är på G i mitt hem. Sitter och väntar på att degen ska jäsa, men den är snart klar och då ska jag göra kusar:))

Har ni tänkt på att det är lite jobbigt att baka? Inte själva bakningen men alla degiga bunkar och kastruller som måste diskas ideligen. Jag tycker det är ett kaos i mitt kök när jag bakar ha ha.

Nä sen är det väl lite träning idag också, var igår med, har man lassat in som jag har gjort under några veckor på Cuba så gäller det att bli av med det också......

Ha det så gott! kram Mumin




Såhär blev resultatet:)) och en ond rygg......varför får jag alltid ont i ryggen när jag bakar, får ni det med?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Känner doften i näsborrarna av gott saffransbröd mmmm.....

Jag städar och fixar i vårt lilla gästrum men verkar inte komma nån vart kramar Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Har bakat bullar idag och Nej ingen ond rygg.



Gott med lussebullar..kramen

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Mmmmm va gott det ser ut. Älskar lussebullar och det ska vara kusar.Du jag får också ont i ryggen, så när jag bakade i fredags så fick Helena ta över efter halva tiden. Hon tyckte det var jättekul. Och Ellie bakade för första gången här med mormor.Kul!

Ha det gott. Kramkram!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en gôrgoooo dag, kramen

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Näääää Mumin..jag fixar inte dom här glasögonen...F.A.N jag får såå ont i huvudet, suck!



Kram på dig raring

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag är ju inte blind utan glasögon..kan läsa utan! Men jag tyckte att jag skulle prova så jag slapp ta av glasögonen så fort jag ska läsa.



Några dar till ger jag det..men fy jag mår pyton så fort dom kommer på..haha

Gratis Fylla definitivt!!



Kramen

Kommentera inlägget här :