Lördag

publicerat i Allmänt;
och arbete står på schemat. Pippis håller på och tvättar altanen med högtryckstvätten för där är mycket utav skatbajs och så har druvorna runnit ganska bra. Sen ska tomten och snögubben ut i friska luften.

Ha ha igår var en riktig partyfredag. Först var jag uppe hos en väninna och drack kaffe och åt saffransskorpor och massa tjöt, sen på vägen ner så ropar grannen på mig att jag skulle komma in på ett glas rött. Ha ha ett glas blev det inte men förbaskat roligt hade vi.....sen stapplade jag hem lite glad i hågen och jag och Pippis åt middag.....just det med lite rött till där med....så i morse vaknade jag och hade stålkepa, men det var det värt, så roligt som jag hade det:)) Nä nu har jag inte tid att sitta här och knappa, får hjälpa lille Pippis.

Kram till er alla! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

blir gärna lite ont i huvudet av rött..men gott är det!!



Nu börjar garderoberna bli klara..phu! Det ligger två jättehögar här som jag ska skänka till röda korset.



Ha det..kramen

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en superskön kväll!Kram på dej!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur står det till denna gråa söndag??

Vi ska ta en promenad ner till byn och kolla julskyltningen.



Ha det..kramen

Kommentera inlägget här :