Vilken härlig dag

publicerat i Allmänt;
Lugnt och skönt. Regnet smattrar utanför och idag har vi bara myst jag och Pippis. Han läser bok och jag läser spanska:) En liten skönhetsnap har vi också tagit. Tänk vad man sover gott på dagen!:)

I natt åker Pippis och sonen till Vallåkra utanför Landskrona för att ställa ut den stylade Peugeoten. Den är ju jättecool.......en dyr leksak.....men rolig.



Detta är en gammal bild på bilen. Nu är det verkligen HOT:))



också en gammal bild.............

Kram ha en trevlig kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

En läcker bil! Vita bilar lägger man märke till och det är eleganta former på er bil. Inget man kör omkring med till vardags kan jag tänka mig.

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ohh vilken läcker bil!



Har ni myst va härligt...ja igår regnade det nåt helt bedrövligt, men vi satt i ett uterum med massor med tända ljus och hade det mysigt.



Kramen

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Blev det nån gympa?? Läste på facebook!



Här är det skapligt fint väder men jag har ju såå svårt för blåst!



Ja visst blev korten fina..kram kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Du är duktig du som har jympat....heja heja!



Ha en fin kväll, kramen

Kommentera inlägget här :