Nu är det bättre

publicerat i Allmänt;
med Pippis. Det var ingen svininfluensa.....men han är trött så han ligger och läser bok.

Jag själv har städat källaren och grejat med massa papper.....jag blir tokig på alla dessa papper som inte stämmer och alla sitter som frågetecken!!!

Nä lite jympa har det blivit idag också....tänk att jag älskar fullkomligt det där stället.......jag blir nästan inte trött för jag tycker det är sååå kul. Nä stillasittande är inget för mig och inte för någon annan heller ha ha....kroppen är till för att röra sig, så det så......

Men nu blir det ett glas vitt i bersån.

Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Vilken berså? Under äppelträdet?

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Det var väl en herrans tur...



Du mår tydligen bra eftersom du jympat! Ha en fin kväll..kram kram

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Härligt att ni mår bättre. jag har också gjympat idag. Känner mig så duktig. Nu myser jg i soffn med ett glas päronkomjak. Kram

Kommentera inlägget här :