Lördag

publicerat i Allmänt;
Det har varit varmt ett par dagar och det behövde vi väl, men nu ser det ut som om det börjar på att mulna till igen. Tur att det inte regnar i alla fall:)

Idag kommer lille herr Gustav till mormor och morfar för att sova över. Han e ju för go den lille pojken, men det är ett jagande efter honom ha ha. Jag har köpt en liten traktor som han kan åka med på altanen. Får se vad han tycker om den.

Hade förresten en nattgäst i natt också. Sonen hade varit på galej så han hittade jag i gästrummet i morse:)

Nä nu väntar jag på att Pippis ska komma med köttfärs, jag ska laga pannbiff idag och hallon och glass i efterrätt. Smaskens!!



Den här augustimånen var full i torsdags:))



Visst ser det inbjudande ut. Vesterhavet i Danmark



Vindruvor över hela altanen. Härligt!!



Denna är riktigt mogen.....smaskens

Ha det så gott denna lördag. Kram MUMIN

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Tror säkert Gustav gillar traktorn! Men så fina vindruvor är det sant? Smakar säkert underbart.

Här är det alldeles för varmt på dagarna, men kvällarna är härliga. Inte en droppe regn.

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Vilka fina druvor. Hinner de mogna? Jag har druvor utanför porten om solen fortsätter lya blir de kanske klara. Kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men oj..har du så fina druvor på altanen. Vilken lycka!

Gustav blir nog lycklig han också över traktorn som mormor har köpt.Vesterhavet ser underbart ut du! Där skulle jag kunna vara nu o ta ett dopp. Här är det supervarmt i dag också. Härligt!

Ha det fint resten av helgen! Kram!

Kommentera inlägget här :