Hej mina vänner....

publicerat i Allmänt;
har varit krasslig de senaste dygnen...så ont i kroppen har jag aldrig haft i hela mitt liv. Har gått som en gammal 90 åring i huset och bara legat och sovit.

Skulle egentligen haft Gustav idag och åkt ner till Åsa, men jag orkar bara inte.

Sommaren har ju varit jättejobbig för mig, med sjukhusvistelse och ändring av mediciner och så fick jag urinvägsinfektion på det....men jag har ju ändå hållt igång med träning och all annan sysselsättning, så kroppen har nog sagt ifrån rejält.....

Idag är Pippis hundvakt åt Günther så han är uppe i skogen över natten. Sonen ska till Varberg med kompisarna, hm.........förresten har han skaffat sig en ny flickvän, och det är jag riktigt glad över. Jättesöt och trevlig tjej!

Nu har jag varit i Mölndals Bro och köpt mig lite gott att äta i min ensamhet....tänk jag kunde köpa precis vad jag ville utan att bry mig om vad andra tycker om maten och sen har jag hyrt 3 filmer som jag ska titta på:))

Ibland är det skönt att vara för sig själv...ska krypa upp i soffan nu och titta på Maria Larssons eviga ögonblick med lite vindruvor och en cider......

Ha en go lördag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Tack för din fina kommentar om mina kort.=)

Låter som du har en riktig myskväll framför dig.

Håller med om att det är skönt att vara själv ibland.=)

Förr reste min sambo mycket i jobbet vilket gjorde att jag ofta var ensam.

När han sen slutade med det tog det ett tag att vänja sig med att honom hemma.

Nu tycker jag att det är skönt att han inte är borta så mycket men de få gånger det händer är det riktigt mysigt.

Ha en härlig kväll vännen!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Låter som en bra kväll..ibland är det skönt med ensamheten!



Du har haft det tufft..nu blir det bara bättre! Cuba att se fram emot gött.



Bokningen gick igenom....härligt härligt!



Kram till min rara Muminvän

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Va fint du fått det här.Kul att ändra lite. Jag klarar det inte själv. Är väl för bekväm för att lära mej.

Visst är det skönt att vara själv ibland. Det är inte ofta jag är själv, men ibland så.Men det funkar bra för oss ändå, att vara tillsammans jämt.



Ja du har haft en jobbig sommar, men jag säger som Ninni..nu vänder det nog ska du se! Hösten är mysig tycker jag, men det är många som tycker den är jobbig.

Ha en riktigt skön o mysig kväll nu!Många kramar!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Visst är det skönt att bara umgås med sig själv ibland det tycker jag med

Fin fint har du gjort härinne ha det gottg jag åker iväg idag på kaffekalas bla kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Visst är det skönt att bara umgås med sig själv ibland det tycker jag med

Fin fint har du gjort härinne ha det gottg jag åker iväg idag på kaffekalas bla kram Tingeling

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Visst är det skönt att bara umgås med sig själv ibland det tycker jag med

Fin fint har du gjort härinne ha det gottg jag åker iväg idag på kaffekalas bla kram Tingeling

Kommentera inlägget här :