Hej här är jag.....

publicerat i Allmänt;
har haft lite mycket att göra så bloggen har fått ligga nere ett par dagar. Det har varit kalas, skogspromenader, träning, städning osv.....men nu känner jag mig riktigt nöjd. Tog ett tag i kylskåpet och i frysen också. Usch vad jag är slarvig när det gäller vad som finns hemma och inte i matväg.

Jag bara handlar och tror att det är slut, och när jag rensar så finns det 5 pkt av en sort. Nä här får det blir ändring, jag slösar ju bara bort massa pengar!!

I lördags var vi på kalas hos Gustav. Han fyller ett år i morgon men dottern hade kalas i lördags då alla var lediga. Tänk solen sken och vi kunde sitta ute.



Gustavs fina 1-årstårta



Ha ha vilken snygg smäck jag fick:))



I den här fina stugan bor sonen och där är härligt nu på sommaren. Vi traskade i skogen med Günther och sen gick vi ner till sjön och bara njöt av tystnaden:) ( OBS! Bilden är tagen förra hösten)


Hoppas ni har det bra alla! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej på dej du. Va trevligt du haft städat kyl o frys o varit på kalas! Städa frysen MÅSTE jag ta mej i kragen o göra snarast! Det krasar orasar frost så fort man ska ta nåt ur den. Och nu ska jag baka lite och så har jag kokat svartvinbärssylt som också ska frysas in, så nu bara måste jag göra detta tråkgöra.

Va gullig han är din lille Gustav som redan fyller ett år. Vi fyller nästan på samma dag han o jag. Visst går det alldeles för fort med barnen. Min lillskrutta blir snart fyra månader hon också.

Vilket mysigt ställe han har sonen din. Min son ska snart flytta upp till fjällvärlden så då lär det bli långt emellan vi får se honom. Vi får väl åka upp dit o hälsa på ibland.

Ha det så gött nu kära Muminvän! Kramkram!

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Tänk du Mumin.. Gustav redan 1 år.. tiden springer är det så konstigt vi har det lite rörigt i kylskåpen;-)

Ha de gott kram på dig.. härlig Gustav i "gubbkeps" :-))

Kommentera inlägget här :