Tjenare moss

publicerat i Allmänt;
Ja natten i går blev väl inte så bra, men det var väl det jag visste. Klockan 3.40 slog jag upp mina ljusblå och jag höll på att bli vansinnig!!! Pippis snarkade och sov och jag låg som en fåne och tittade i taket.  Kanonpigg......nä jag stod inte ut så det blev lite sömndroppar till slut och då somnade jag. Konstigt nog hade jag inga mardrömmar men vi får väl se i natt vad som händer.....

Annars har dagen varit jäktig. Först ringer revisorn och har gjort fel på momsen och hela faderullan så det fick jag reda ut!!!! Den mannen......men han kände sig dum.....han får ju betalt för jobbet....jag jobbar ideelt.....

Sen var det iväg till affären och köpa påskmat. Jisses va folk det var i affären och inte fick jag tag i det som jag skulle ha heller utan fick åka till andra ställen också.

Sen var det kyrkogården som fick sig en sväng och graven smyckades med påskliljor.

Därefter ringde det en massa konstigt folk som ville sälja massa saker och jag som är med i NIX registret......jag höll ¨på att bli tokig.

Inte nog med det så skulle jag iväg på gympa ikväll och hittade inte bilnyckeln.........den låg i sonens fickor......grrr......så jag fick vackert gå fram och tillbaka.......hänger ni med eller????

Nu ska jag ta natten.....vilken dag!!!!!

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag hoppas verkligen Du får en natt med välbehövlig sömn utan att vakna i ottan och inga mardrömmar.

Låter som om du har alldeles för mycket att tänka på nu. Lite mys med barnbarnet, lillpojken kanske skulle få Dig att slappna av lite! Nu börjar jag låta som ett horoskop, vad fånigt! Kram på Dig!

Jo, tack Selma mår mkt bättre nu, hoppas det håller i sig.

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh Phuuuu jättejobbigt har du haft det!



Stackars dig som har jobbigt med sömnen, tur du inte ska upp tidigt och åka till ett jobb.

Men du har ju fullt upp ändå....kram vännen

3:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Dagen igår var då inget vidar flyt i såg jag, men idag så är det kvastaväder och duuuuuuuuuuuu.. hänger väl med på den årliga färden och mötet.. Vi syns vid Konsumbutiken som vanligt.. glöm nu inte fetvadden.. det kan bli en aning skrynkliga skavsår annars;-)

Min kvast är bonad o vaxad är din?

Pözz i Påsk/Pia med sin Lotta i Påskarusning

Ps. jag glömmer alltid dina lösenord, så det kan vara lite mellan omgångarna här.. på något konstigt vis, så vill Inte min dator spara dessa nu.. så du vet det där med stora och små bokstäver och alla bokstäver som ska med.. ;-)

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Trist med sömnen.

Det hjälper inte med NIX. Jag har inte det, vägrar göra en aktiv handling för att få stopp på dårarna, så därför svarar jag inte på nummer som jag inte vet vilka det är. Om jag är osäker så slår jag upp numret på nätet, senare och ringer upp. Har du en telefon som går att ändra signalerna på så slå in dårarnas nummer på en särskild signal, då vet du att det inte är en vän som ringer. Smart va?

Du får ha en trevlig och lugn påsk.

Kramar Nalle



(Du, vi blir nog några till bloggträffen iaf. Räknar med:

Mumin, Nalle, Håkan, Gisan, Dulsinea, Sylvia.

Det är de som sagt "ja vi vill" hittills, om allt går i lås.

Sedan har vi frågetecken på Ninni å Kersti)

Men det är lååångt kvar tills dess).

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Glad Påsk på dej. Hoppas din natt blir skön utan mardrömmar! Kvasten är klar!Kram!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Usch och fy för att inte kunna sova.

Önskar dig entrevlig påsk kram Tingeling

7:e kommentar, skriven , av Nalle:

Mumin! Tingeling vill vara med på bloggträffen.

Skriv du också så vi håller koll på vilka vi har.

Kram igen.

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Är du ute och flyger..inte konstigt om du sover dåligt..hihi



Skämt åsido hoppas din natt har varit god mot dig.



Puss i påsk

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Förresten var har din fina bakgrund tagit vägen???

10:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hallå darling var håller du hus??



Ha en underbar Påskafton...kram kram

11:e kommentar, skriven , av Nalle:

Vareru?

Kram Nalle

12:e kommentar, skriven , av Kersti:

Hårda bud. Hoppas att du haft några sköna dagar sedan. Vi har haft fantastiskt vårväder. Har suttit på förstubron med näsan mot solen. Fått flera nya fräknar. Kram

Kommentera inlägget här :