Söndag eftermiddag.....

publicerat i Allmänt;
Nja ni dessa dagar har varit fullt upp!! Igår var vi hos dottern nere i Åsa vid havet och slängde massa bråte men blev inte klara.....får ta en helg till att slänga. Lille Gustav är ju så go och han och mormor kommer bra överrens ha ha. Mellan allt slängande och arbetande så fick jag vara barnvakt. Vi lekte tittut jag och Gustav under täcket och han höll på att skratta ihjäl sig.....

Idag har jag och Pippis städat huset och vi har satt ut lite penséer i trädgården, gula och blåa....det blev fint.

På skärtorsdag ska jag sova över hos Gustav för föräldrarna ska på partaj. Skönt och slippa dem där två tycker jag och Gustav:))

Idag har även denna kärringen kommit upp från källaren..........Kram ha en go dag på det som återstår, nu ska jag laga tacos!



Redo för Blåkulla:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nämen titta där står ju jag..haha



Va mysigt att få vara barnvakt...vi kan ju aldrig ställa upp på det barnbarnen bor ju alldeles för långt bort.



Puss&kram

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hejhejhej!Ja nu är jag hemma igen. Riktigt skönt det också!! Och vilken tur att du inte rest iväg till Blåkulla än!Jag tänker inte fara dit..jag har fått nog av resande på ett tag.Ha de!Kram!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hiihihi den där tanten verkar vara en gka skit.

Vad mysigt tt få vara med Gustaf. Jag var ju barnvakt till Kotte igår kväll och det gick jättebra kram Tingeling

Kommentera inlägget här :