Nu haglar nyheterna.......

publicerat i Allmänt;
Igår var jag med på babysim. Gustav simmar i Kungsbacka simhall och det var roligt att se alla bebisar plaska omkring. Ha ha jag skrattade så jag tjöt åt dem små....så goa......

Sen kom den evigt trånande revisorn och höll igång mig på kvällen för nu är det ju deklarationstider...ja det är tur han har mig som håller reda på han....vet faktiskt inte hur han beter sig att få ihop räkenskaperna, men han lyckas ju till sist ändå:)

Sen blev svärmors hus sålt idag. Det var ju inga hiskeliga summor men tomten har ju ett värde.....huset är inte mycket med.

Min väninna ringde mig idag också och kom med ett förslag som jag har lovat att fundera på. Det är så att man blir stylad och makead och sen blir fotograferad i olika postitioner typ med Carolafläkt och allt. Man ska ha med sig en outfit och sedan så blir man fotomodell för en dag.......jisses Mumin du är snart 56 år men va fasen......kan ju kanske vara kul......ja jag får se.......väninnan sa att "Hollywood kommer att tråna efter oss och undrar om dem kan göra något åt våra grisögon" Ha ha hon e inte klok.......

Solen skiner från en klarblå himmel, nu vankas det middag och ris till Günther för han är dålig i magen sen blir det ett intensivt gympapass ikväll.

Lite badbilder kanske......



Här badar Gustav för fullt:)



Som avslutning får barnen sjunga och leka att det är ett vattenfall som strilar ner:)



Jisses va trött man blir av att simma.............

Kram ha en go kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Det är väl klart att du ska hoppa på fotogrejen! Jag vet många som har gjort det och de har tyckt att det är jätteroligt! Bilderna blir superproffsiga och de är roliga att använda i olika sammanhang. Fundera i förväg om du vill ha bara några få bilder eller hela serien, för det skiljer en del i pris. Många har tyckt att det är värt att köpa alla bilder för att de blir så bra.

Och sen vill vi se de bästa bilderna här på bloggen!

Kram, Fia

2:a kommentar, skriven , av Frida:

Va söt han e den lille :) Tack för kommentaren på bloggen! Hoppas allt e bra med dig Mumin! Kraam / Shibbie!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Det var många trevligheter på en gång! Mysigast ser det ut i badet med Gustav. Tänk va fort tiden går med barnen.Jag hinner väl inte alls med min lilla stumpa.. Ellie ska hon heta. Jag får inte åka till henne än för hostan sitter kvar. Min läkare avrådde mej att åka. Fast det inte är smittsamt, så är det inte så nyttigt att vara nära ett nyfött barn och hosta som jag gör. Men jag hoppas att det blir slut nån gång på detta elände!

Ha en skön o trevlig helg Mumin lilla! Kramar i massor.

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men vilka goa bebisar..



Klart du ska ställa upp på modeshow haha va kul!



Ha en görgo lördag..kramen



5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Jag var också med på babyimmet när min lilla ängel var liten. Klev omkring i bassängen med kameran i högsta hugg. Det jag var mest imponerad av var när de dök under vattnet med ungarna.

Kul med modeshow - klart du skall vara med.

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Klart du ska bli modell även om det bra är för en dag

En dag är bättre en ingen dag

Härliga badbilder krm Tingeling

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej hopp allt väl??



Kramen

8:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas allt löper på bra! Kul att du ska modella! Skithäftigt!Kramkram!

Kommentera inlägget här :