Uppercut

publicerat i Allmänt;
Just det, det har jag lärt mig idag. Har nämligen vart på Kiboxning i 1,5 timme. Jag kan tyvärr inte skriva några långa rader för händerna bara darrar ha ha, men det var jäkligt kul och alla aggresioner dvs om man har några kommer ut i mängder:)

I morgon kommer Gustav som sagt och hoppas att det blir fint väder så vi kan promenera jag och dottern. Sen ska vi till svärmor på sjukhuset också och hälsa på.

Kram ha en god natt!


   INGO eller Ingemar Johansson......en riktig fighter och Göteborgare:) Glömmer aldrig när jag var 6 år , då satt hela familjen och lyssnade på radion mitt i natten och hörde när han blev världsmästare 1959.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Ja du Mumin det gjorde vår familj oxså.. minns det som det var igår.. men ska du boxas nu oxså.. då får man passa sig;-)

Klart det blir kalasväder i morgon då lilla mormor ska ta en solskenspromis med solbarnet:-)

Ha de fint kramar

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja va spännande det var!! Ja det var skitkul att boxas, det var inte sista gången:) Nu ska jag ut med Gustav:) Kram Mumin

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en härlig dag med Gustav och börja nu inte att boxn.träna honom än. Kramar till min bästa Mumin!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Sånt har jag varit på för länge länge sen..skitkul!!



Hoppas du haft det bra med lilla Gustaf..kramen



5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Kan tänka mig att det är en bra terapi om man vill få ur sig en massa frustration. Jag kommer också ihåg när vi satt uppe och lyssnade på Ingos match. Det var stort!

Kommentera inlägget här :