Tisdag

publicerat i Allmänt;
och idag känner jag mig pigg. Har varit och växlat tillbaka lite zloty och hittade min favoritparfym på Åhléns. Jäklar vad jag har längtat efter den. Har inte funnits förutom på NK, men det har inte blivit att jag tagit mig in till stan och köpt den. Annars har jag alltid haft den för den har funnits på taxfree, men inte nu längre.

Sen gapade kylskåpet tomt och fick handla lite grann och tagit hand om min tvätt sen igår. Nu är det middag som gäller och sen ska jag gå på mitt favoritpass, stationsträning.

I morgon kommer Gustav och då ska vi gå i skogen och så blir det väl någon lunch kantänka. Å vad jag längtar efter lille "gullefjun":)) Kram ha en go dag. Mumin

Det bästa med den här parfymen är att man ger ett visst belopp till aidssjuka i Afrika när man köper den:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Har du kollat på parfym.se.....där finns det massor med billiga parfymer!

Hälften av priset oftast!



Bra köp...nu ska jag tvätta sen vet jag inte mer..haha



kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Tack för tipset! Kram

Kommentera inlägget här :