Söndag kväll....

publicerat i Allmänt;
och nu är helgen snart över.  Nya tag imorgon för en hel vecka. Denna helgen vi haft besök av Gustav. Mormor och morfar fick varsitt örngott, så här såg det ut:



Gulligt va?:) Det blev så man blev lite tårögd.......

Sen har Gustav blivit stor och tjock.....



Ha ha sicket litet? charmtroll:)

Sen har helgen gått i lugnets tecken, sovit mycket, lagat mat, pysslat lite grann och tagit det lite lugnt.

Förresten så har dottern tingat mig den 16:e oktober. Då ska hon till Stockholm och då får Gustav sova över för första gången hos mormor och morfar............


Ja nu är det tomt i skåpen igen, så i morgon blir det väl att handla igen.

Kram ha en go kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Oj så stor Gustav blivit sedan jag såg honom sist.

Min dator går så långsamt nu, så jag har inte varit här hos dig på ett tag. Det tar liksom en kvart att komma in på en sida.Hm...dags att köpa ny dator. Men nu vet du, och jag har absolut inte glömt dig kära Mumin. Kram Nalle

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja han har blivit stor.....nä det trodde jag väl inte att du glömt mig:) Ja jag tycker också det är lite trögt. Kram Nallevännen!

3:e kommentar, skriven , av Helena:

Vilket litet charmtroll du har där.=)

Jag har inga barnbarn ännu men dottern är 27 år snart så det kanske inte dröjer alltför länge.

Ha en mysig dag vännen!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Vilka jättefina örngott! Han växer så det knakar den lille (store).

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Helena: Ja det är ett litet charmtroll:)Du ska se att även du får ett litet barnbarn att gosa med så småningom. Kram vännen!



Sylvia: Javisst var dem söta. Ja jisses vad månde bliva av denne lille gosse? Ha ha Kram till dig!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vilka fina örngott..va gulligt.



Gustaf verkar få gräddmjölk..hihi



JO vännen jag sminkar mig i stort sett varje dag..jag mår bäst då.

Men det är inga mängder.



Ja visst är det många irriterander och onödiga förpackningar.



Reklam kan du säga nej till...det är jätteskönt..kram

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Javisst är dem gulliga:) Ja du han äter ju som en häst, va ska det bli av den klumpen? kram på dig!

Kommentera inlägget här :