Ny kamera

publicerat i Allmänt;
har jag köpt idag.....oteknisk som jag är men jag köpte en Exilim Casio 8,1 Mega Pixels vilket inte säger mig ett skvatt:)

Ny våg inhandlades också som visar fettprocent och hur mycket vatten man har i kroppen......så jävla onödigt men roligt.

Ett spinningpass har jag också hunnit med, det var det svettigaste jag varit med om, hela cykeln var dyblöt........sen har jag jagat Pippis med att koppla sladdar för kameran för jag är ju nästan blind, jisses vad jag ser dåligt. Får nog gå till optikern och kolla synen, det var två år sedan sist.

Jo sen har jag klippt mig och gjort lite mörka slingor i håret. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon skall jag "jobba". Hundvakt åt Enya och Günther ska jag vara så det blir att stå upp tidigt i morgon. Jag ska ta med mig kameran så får vi se hur bilderna blir med den.

Kram ha en god natt! Mumin



En skogspromenad blir det i morgon det kan jag lova:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Tycker att det låter skitkul att åka till Polen!

Ohh en ny kamera ta en bild med den gamla på den nya och lägg ut!



Jag tyckte min promenad var lite svettig men ett spinningpass...då blir man dyngsur!



Ha det gott..kram och suss gott

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Men jisses vad du grejar och köper å fixar å donar.

Nu sover du nog gott inatt.

När får vi se de nya slingorna på bild å kameran?

Kram Nalle

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja nu har jag vant mig vid att jag ska åka. Ska bli riktigt kul! Ja jag ska försöka ta en bild på kameran. Kram på dig!



Nalle: Ha ha ja vi får se när jag visar upp mig:) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :