I selen igen........

publicerat i Allmänt;
I natt sov jag gott och vaknade utvilad, det var skönt.........satte igång med sonens tvätt och strök den och sedan städade jag hela huset och bäddade rent, så nu kan jag med gott samvete åka bort. Var på Frölunda Torg och växlade pengar och köpte mig en sån fin bouganvilla som ni ser här nedan. Sen var jag på systemet och köpte Jägermeister, kan va bra att inmundiga på det lilla planet:) Det gäller ju att inte dricka för mycket vätskedrivande för det finns ju ingen toalett tillgänglig, men en liten "rackare" kan man väl ta och känna att man har semester, eller hur?

Ja dagen är inte slut ännu, ska gå och styrketräna och konditionsträna snart, sen blir det väl till att packa.
Min snälla granne ska passa Stolla, hon är verkligen hyvens:)

Ja vi säger väl inte hej då ännu.....Kram Mumin



Vacker eller hur?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Mycket vacker!



Mitt blodtryck ska kollas den 22 september men det är jag övertygad om att det är bra!

Jag äter ju meducin för det och varje koll har varit bra!

vad det här beror på har jag ingen aning om...skuttat röka äter väldigt nyttigt!

Jag sa på jobbet att det nog beror på sockerbrist..haha



hur många steg fick du ihop igår när du gick såå långt??



Ha det gott i Polen, usch ett flygplan utan toa..jag skulle bli kissnödig på direkten.



Kramen och tack för att du bryr dig om!!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Skuttat röka haha..slutat heter det!

3:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Jag tittar bara in och önskar dig en trevlig resa. Tror du kommer att få en jättetrevlig helg!

Fin blomma du köpt.

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag hoppas att det går över det här med synrubbningarna, annars tycker jag att du ska söka för det.Du igår fick jag nog inte ihop många steg, jag låg platt fall ha ha....ja fy faderullan vad har jag gett mig in på?:) Kram och sov gott! Mumin



Sylvia: Tack ska du ha och hoppas du blir bättre. Kram Mumin

Kommentera inlägget här :