Hej då på några dagar

publicerat i Allmänt;
Nu åker jag och Pippis till Polen. Ska visst vara varmt därnere för kompisen hade varit där och dem gick i kortbyxor. Det här med att packa när man åker ett sånt litet flygplan var värre än jag trodde. Här gäller inga resväskor utan en bag....ja ja jag klarar mig.....å sen ska vi nog bo mitt ute på landet på ett sånt där bed & breakfast i en vanlig villa....tur att man inte behöver tälta i alla fall:)) Det här ska bli spännande!! Jag pratade med min väninna i går kväll. Hon har varit på speedwayen 2 gånger och hon sa att polackerna inte kan ett jota engelska och att komage var en delikatess......urk.....fast goa öl har dem nog:) Ja nu säger jag hej då för ett äventyr som jag är lite skeptisk mot.....men jag resonerar så här, att nu kan jag tvinga med mig Pippis dit jag vill, jag har triumf på hand. Kvinnlig list:)

Kram go vänner snart sitter jag i luften och blöjor har jag på mig ha ha. Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Ha det så bra Mumin !!!! Kramar Nalle

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Hoppas flygturen går bra och att ni får tur med vädret! Kram, Fia

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas det blir en trevlig weekend i Polen. Och det blir det ju!KRAM!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

ja visst ja du är ju inte hemma!



när du läser det här så hoppas jag att du haft det bra!!



Kram kram

5:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Lycka till i luften och i Polen!Bra det där med kvinnlig list, det fixar Du!

6:e kommentar, skriven , av Kersti:

Det blir säkert jätte skoj. Kram

7:e kommentar, skriven , av tingeling:

Ha det bara underbart på r resa kram Tingeling

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

När tänker du komma hem??



Kramen

9:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas du haft det riktigt trevligt i Polen och att flygresan gick bra! Jag sticker till stugan nu.Får vara inne o elda i brasan. Det är ju såå ruggigt o kallt. Ha det gött Mumin!Kramkram!

Kommentera inlägget här :