Full rulle till platt fall....

publicerat i Allmänt;
ja så är det idag. Känner mig en aning sliten idag faktiskt. Har inte gjort många knop för jag orkar inte....sonens tvätt har jag tvättat och sen har jag faktiskt kunna sova i eftermiddags, vilket är ganska ovanligt för min del, så det betyder att jag är trött.Lilla Stolla sov bredvid mig, hon gillar när jag tar en tupplur på eftermiddagen och det är så himla skönt när hon ligger bredvid. Nu ser jag fram emot att få åka bort över helgen, det känns riktigt bra. Jag har ju varit hemma hela sommaren och väntat på Gustav och bara tränat och tränat.........fast det är ju roligt:)

Snart är det dags att slänga sommarblommorna, va gött, och mörkare blir det, också gött säger en höstmänniska som jag och den ljuvliga svamplukten i skogen.....mmmmm jag njuter. Friden sänker sig över mitt huvud. Inga tokiga människor som är ute och grillar och tror att sista minuten är kommen.....alla kryper in i sina skal och tänder ljus och myser.

Kram ha en go kväll! Nu ska jag inte göra någonting:)



Ha ha min egen lillagoseStolla......hon övervakar mig när jag skriver till er.....min goa sängkompis:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Inte underligt att du är trött, så mycket som du gjort den senaste tiden. Katten är väldans lik min förra älskling Knubbe. Ha det gott Muminvän Kram Nalle

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Nä det är inte konstigt....håller med dig! Jaså är dem lika...ja katter är fridfulla djur, man blir lugn av katter:) Kram tillbaka

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Ha en fin dag idag !

Kram Nalle

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej Mumin..nu har jag kravlat mej upp från sängen. I dag känns det faktiskt som det vänt.. äntligen!!Det är som vanligt mina lungproblem som spökar.Såå himla tråkigt!!Äter samma pencillinkur igen, så nu hoppas jag att det är den sista på länge länge!

Och du har fullt upp ser jag med både hundar oannat. Bra att du vilar emellanåt! Hoppas det blir en trevlig resa i helgen.Spännande bara att flyga med ett så litet plan.

Du dom där babysockarna..det var bara ett förslag från min sida. Du vet ju bäst vad dottern gillar. Kanske dom är för gammeldags?

Ha det så skönt idag kära Mumin! Kram från en klen en!

Kommentera inlägget här :