Fredag igen....

publicerat i Allmänt;
va härligt. Idag har jag röjt upp efter vilddjuren jag hade här igår....såg ut som kriget. Jag skulle aldrig stå ut att ha två såna stora hundar, visst är dem goa men jag skulle aldrig orkat med en hund tom. Men det är klart jag är ju dubbelt så gammal som barna och jag tycker att jag hänger med rätt bra i alla fall:)

På tisdag har sonen tingat mig igen som hundvakt men då ska kusin M och jag vara i sonens lägenhet. Det känns lite bättre för dem är mer hemmastadda där.

Idag blir det fredagsgympa och sen blir det lite gott till kvällen....en vinpava får vi väl ha jag och Pippis och lite goa kex och ost och vindruvor.....kanske blir det räkor också.

Jag har varit och hyrt en massa filmer. Fick låna i sju dagar så det var ju käckt. Bla The Qeen,Mitt stora fela grekiska bröllop, Hairspray, Från andra sidan, Den man älskar samt Angel. Vet inte om det är i Pippis smak men jag ska väl inte ta alla ikväll ha ha.

Kram ha en go fredagskväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Film såg vi oxså på här, då det var mest shit på burken i kväll.. att det inte kan va något roligare en fredag på tv:-(

Vi såg Arn som vi inte sett tidigare.. Nu finns ju en ny en oxså..men det blir en senare fråga det där.

har ni sett mamma Mia än? Den måste du dra gubben med dig och se.. min var inte med mig, men det där r en annan historia;-)

Ha de fint o vila dig nu;-)

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Oj va filmer du hyrt....



Blev det några räkor?? Vi drack några glas rött maten blev jättegod.

Nu sitter jag här jag är den enda som är vaken!



Nej stora hundar verkar jobbiga och starka..kram

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja jag såg Angel i går. Bra skådespeleri men lite tafatt handling på nåt sätt, vet inte hur jag ska beskriva det. Nä mamma mia har jag inte sett men funderar på att gå och se den, men Pippis tycker inte om sådana filmer, så jag får ta med någon annan. Kram på dig! Mumin



Ninni: Ja det blev räkor och ostar och ett jättegott bröd som jag köpt i bageriet åsså lite vin förstås. Jag tittade på Angel igår. Kram på dig! Mumin

Kommentera inlägget här :