Vilken rolig dag

publicerat i Allmänt;
det har varit idag. Jag sov gott i natt, det hör ju till ovanligheterna, å det var så skönt att vakna utvilad för en gång skull.

Sen gick jag på spinning, härligt att svettas mycket, det är så gott efteråt när man får duscha:) Sen kom Gustav till mormor med en barnstol som morfar ska måla. Lille gullefjun var gullig som vanligt och jag och dottern åt  kokt torsk med äggsås..........mmm va gott det var.

Sen så helghandlade jag och jag fyndade verkligen en ljusstake som liksom speglar sig.......59 spänn....som hittat....

Ikväll kommer grabbarna hem så nu får jag höra hur dem haft det där borta i London. Kram ha en go kväll! Mumin



Den var väl trevlig va?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Vilken fin ljusstake och vilket fint pris dessutom. Härligt att sova gott. det var dig väl unt. Kram

2:a kommentar, skriven , av tingeling:

Ljusstaken var jättefin håller med ett fynd.

Kul att du får träffa lilla Gustav och pussa lite på honom kram Tingeling

Kommentera inlägget här :